divendres, 29 d’agost del 2014

Berlin com a casa

Quan viatjo sempre tinc l'experiència del dia quotidià. És aquell dia que tot ja et resulta més familiar, que casualment et vénen turistes en busca d'orientacions, com si fessis cara de seguretat, de més complicitat entre la ciutat I tu. També és el dia que ja no treus el mapa a cada cantonada, ja saps decidir amb facilitat en quina direcció agafes el metro I comences a veure escoles I mercats.

I coincideix que és el dia que m'agrada fer alguna activitat quotidiana o usual pels que hi viuen. Vam visitar un cementiri, on hi ha enterrats Bertolt Brecht I Hegel. Tot i que és una activitat en perill d'extinsió, a la nit vam anar al cinema, a la Kino Central Mitte, al barri de Scheunenviertel, la sala força plena. Vam veure la darrera pel.lícula de Ken Loach, Jimmy's Hall, en anglès subtitulada a l'alemany, sorprenentment la vam seguir. Abans havíem estat mirant I remenant botigues de roba, ohhh, ens van encantar! I avui al matí he anat a córrer pel Tiegarden, és un parc enorme enmig de la ciutat, deu ser quatre o cinc vegades el Parc de la Ciutadella I m'ha encantat fer els estiraments sota la Porta de Brandenburg.

El magnetisme de l' Holocaust Mahnmal m'ha obligat a tornar a passejar-m'hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada