diumenge, 24 d’agost del 2014

Prenent les mides a la ciutat

Instal.lades ja al Gat Point Charlie, un hotel ubicat a l'antic Berlin comunista, al costat del Check Point Charlie, hem sortit a descobrir de què anava aquesta ciutat. Un diumenge a la tarda és un bon moment per prendre les mides d'una ciutat amb tranquil.litat: les distàncies que m'imagino del mapa corresponen a les de les meves cames? com funciona el metro, la ubicació dels noms dels carrers... M'agrada la sensació - una mica enyorada- que ve de l'actitud de descobrir-ho tot de nou.
Em trobo davant d'una ciutat molt endreçada I racional, i d'immediat és impossible no trobar allò que tantes ganes tenia d'identificar: història del segle XX. I amb facilitat trobes raconets agradables on hi van els berlinesos a menjar I prendre alguna cosa.

A l'espera, doncs, de veure demà què em diu Berlin d'aquesta Europa que avui coneixem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada