diumenge, 26 d’octubre del 2008

Aloma al TNC


Dijous vaig anar a l'estrena d'Aloma al Teatre Nacional. Després d'haver vist La Plaça del Diamant la temporada passada, vaig pensar que musicar una novel·la de Rodoreda per al teatre era un gran atreviment i podia despertar cert interès. L'obra no em va agradar, només les dues últimes escenes em van arribar a dir alguna cosa, però fins llavors l'obra només tenia algunes cançons boniques i una plàstica agradable. Vull pensar que potser és un problema del dia de l'estrena i d'aquí uns dies quan l'obra hagi rodat prendrà més ritme i més emotivitat, el que no tinc clar que puguin arreglar és la mala pronúncia d'alguns actors.
Quina llàstima, Dagoll Dagom, us felicito per l'aposta del projecte i pel que podria haver estat, continueu investigant per fer-ho millor!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada