divendres, 7 d’agost del 2015

S'ha d'acabar tot el que es comença: Pirineus 2015

L'agost del 2012 en Jordi i jo vam estar 22 dies travessant el Pirineu català, vam començar a Conangles i vam acabar al Port de la Selva. El del 2013 van ser menys dies i vam fer els tres circs del Pirineu Aragonès: Gavarnie, Estaubé i Troumouse i vam continuar cap a Biadós fins arribar a Benasque.
I aquest 2015 hem decidit fer la part que ens falta i acabar l'Alta Ruta Pirinenca en direcció oest: des del Vignemale fins a Irun. Tenim la sensació que hem d'acabar alguna cosa que vam començar, la veritat és que aquestes metàfores vitals són més meves que d'en Subi, però per tots dos té un significat especial fer el que ens hem proposat fer durant aquestes vacances.

Hem planificat 15 dies de camí, del 9 al 24 d'agost:
ETAPA 0, 9 d'agost: deixem la furgoneta a Irun i en transport públic arribem a Torla des d'on ens aproximem fins a San Nicolás de Bujaruelo
ETAPA 1, 10 d'agost: Bujaruelo- Refugi de Baysselance
ETAPA 13, 22 d'agost: Orreaga-Eliozondo
ETAPA 14, 23 d'agost: Eliozondo- Coll de Lizuniaga
ETAPA 15, 24 d'agost: Coll de Lizuniaga- Irun

Aquells que us vulgueu afegir només heu de decidir l'etapa, carregar motxilla i cap amunt. Però pels que preferiu fer-ho des de la distància, aquí al bloc anirem explicant l'experiència de la ruta.
Bones vacances!!!

1. Pilar, està molt bé que ho acabeu! Jo estic amb la teva metàfora vital.
    De petita vaig estar a Bujaruelo en un càmping amb la família. Feina anys que no ho sentia anomenar! Quina gràcia!