dissabte, 27 de setembre del 2008

Ganga River


Arribo a Rishikesh, travesso el pont de Ram Kula i estic sobre el riu Ganges. Ostres... te una forca!!! Em va deixar meravellada. L'endema al mati em vaig dedicar a estar-me hores i hores a un gath deixant que passessin les coses: una conversa amb una familia que venia a purificar-se; un bon bany de peus (encara no m'atreveixo a banyar-m'hi sencera); els nanos demanant-me rupies; una vaca que semblava que m'estigues protegint d'alguna cosa; pero el millor de tot va ser la conversa amb unes dones que estaven assecant els seus sharis despres d'un bon bany purificador, no em va fer falta saber indi per comunicar-m'hi. De veritat que aquest riu s'ha de veure una vegada a la vida, com a minim...
Rishikesh esta ple d'ashrams, de ioguis i de gent que es dedica a pregar per tota la humanitat. Hi ha una part de tot aixo que pot ser molt interessant, pero el turisme fa de barrera i dificulta coneixer-ho amb sinceritat.

1 comentari:

  1. Pili, recorda que no estas protgegida per les aigues dels rius!!!! Tingues cura o tornaràs acompanyada.
    Carme

    ResponElimina