diumenge, 14 de setembre del 2008

Meeec, meeec, ja soc aqui!!!!

A aquests teclats no hi trobo ni els accents ni la c trencada i l'amo del ciber no m'ajuda gaire...

Aquest es el soroll per excel.lencia de l'India: meec, meeec, meeec. La botzina de qualsevol vehicle, es un no parar.
Despres d'estar 24 hores entre avions i aeroports i de suportar tres aterrissatges (que per les persones que tendim al mareig no son gaire agradables), he arribat a Delhi. La parada a Mumbai ha estat molt maca, l'Amin m'ha vingut a buscar a l'aeroport i m'ha portat a esmorzar a casa la seva mare, viu amb la seva filla a una petita xabola a un barri dels voltants de l'aeroport, tot molt escas, pero m'han preparat un esmorzar de reina! Amb l'Amin em retrobare la darrera setmana i estarem junts coneixent Mumbai. A Delhi dormo a un hotel de la zona del Pahar Ganj, em sembla que es prop del centre, pero encara m'he d'orientar i ubicar-me perque fa massa poquet que he arribat.
Ahir hi va haver un atemptat a Delhi mateix, pel centre, la veritat es que des d'aqui em costa d'entendre ben be que passa, segurament des de Badalona em seria mes facil informar-me'n, ja es curios, oi?
Doncs res, amb ganes de tot plegat.

8 comentaris:

  1. Bones Pilar!!!
    Això és pim-pam! Abans d'anar a dinar he entrat al teu blog i he pensat què t'escriuria i carai! arribo i ja te m'has avançat des de l'Índia. Veig que el primer tastet té aquell bon regust de "ho tinc tot controlat".
    Sobre què està passant ara mateix a l'Índia, ufff... ara mateix no pu ajudar-te però miraré d'escriure inforamció "internacional" sobre el tema. Per si de cas però, pren bona nota de tot plegat, que de viva veu sempre s'aprenen més versions.
    I, per acabar, això és el que t'anava a escriure abans de dinar: Homer comença l'Odissea dient “Parla’ns-en (del viatge), filla de Zeus, des d’on vulguis, també a nosaltres.” Ja se sap, els clàssics es perpetuen...i nosaltres, els que t'espiem el blog, tenim ganes de sentir-te. Fins ara!! JORDINA

    ResponElimina
  2. Mapi!!!

    que bé que ja hagis arribat (i que no perdessis l'avió... ja vaig veure el teu sms!) I genial això de l'Amin. Quins contactes et passo, eh :) Sobre els atemptats... pel que he llegit són islamistes radicals, que estan en conflicte obert amb els hindús integristes (també n'hi ha d'aquests, sembla). Darrerament hi ha hagut diversos atemptats. Però bé, tu tranquil·la perquè a Mumbai i a Nova Delhi (per on tu vas passant) ja hi han atemptat... Un petó i vés escrivint que et seguim!!!

    ResponElimina
  3. Hola guapa! Quina sort d'haver tingut una rebuda tan maca i a més quan tornis a Mumbai saber que t'espera i t'ho ensenyarà tot (tot eh! recorda el que et vaig explicar). No et tallis de veure-ho tot perquè hagin conflictes, malahuradament, hi són. Xucla tot el que puguis i enriqueix els teus coneixements humans. Ahir pensaba si hauries arribat bé i ja hi ets i funcionant. Namaste! Carme

    ResponElimina
  4. hola sóc tun germà petit veig q de moment bé, fes fotos si veus algun cotxe bomba o un kamikaze dakests q em vull fer un poster i penjar-lo a la meva habitació.
    disfruta

    Ignasi

    ResponElimina
  5. Hola nena! Estarem tots enganxats al teu bloc així sembla que no estiguis taaan lluny. Que t'ho passis de meravella i aprenguis un milió de coses! Petons. Alba

    ResponElimina
  6. Pilar!!!
    T'imagino per la ciutat q ens descrius, investigant, xaporrejant el teu angles gairebe perfecte, fent una migdiada pel terra... no se? Vaja, q la pissarra aq es una excusa per enviar-te un peto i desitjar-te uns molt bons dies!
    jordi (juan)

    ResponElimina
  7. Hola guapa!
    m'en alegro que hagi anat bé l'entrada al país del meeec...
    al final no et vaig passar les dades de la colega de Delh, no hi vaig pensar!
    Si hi has de tornar, envia'm mail i et passo les seves dades, ok?

    Gaudeix de les olors i les pudors!

    Petó.

    ResponElimina
  8. Hola que tal. És una prova de la mare a veure si sap fer comentaris. Ja escriurºa quan tingui l´adsl dels nassos arreglat

    ResponElimina